Magic Crew Clown & Badut Services

Selamat datang ke Magic Crew Clown, tempat terbaik untuk menyewa badut di Malaysia! Jika anda sedang mencari Badut untuk majlis anda, anda telah datang ke tempat yang betul. Di sini kami menyediakan badut untuk sebarang jenis majlis.

Kami menyediakan anda badut untuk semua jenis golongan, kanak kanak ataupun dewasa. Percayalah, ia akan menjadi satu pengalaman yang ajaib dan menyeronokkan yang tidak akan dilupakan.


PROMOSI!!





Lihat Video Kami!

**************************************************************************************************************************
Telefon sekarang! Kami membuat segala-galanya mudah untuk anda. Hanya hubungi Magic Crew Clown di 013 227 3384 dan kami akan bersedia untuk menceriakan suasana majlis anda!
Kami mempunyai pelbagai badut untuk setiap majlis. Sama ada ia adalah badut silap mata, badut merayau, badut untuk perkahwinan, badut komedi, badut untuk parti, badut ulang tahun atau badut korporat untuk disewa, anda pasti dapat mencari mereka di sini.




Mengapakah seorang Badut patut berada dalam majlis anda?

Permainan!
Menyanyi!
Menari!
Silap Mata!
Ketawa!
Kelakar!
Seronok!
Memori Indah!


*************************************************************************************************************************

Pakej "SILVER" Magic Crew Clown 



Pakej ini sesuai untuk Sambutan Majlis Harijadi, Majlis Sekolah, Hari Sukan, Majlis Makan Malam, Majlis Kanak-Kanak dan Sebarang Majlis Pusat Membeli Belah. Tiada kos tambahan pengangkutan dikenakan.

Pakej "GOLD" Magic Crew Clown

Mencari sesuatu yang lebih? Kami juga menyediakan "GOLD" pakej. Pakej ini mempunyai tema berjimat sambil menerima lebih perkhidmatan daripada kami! Pakej ini mempunyai harga yang TERBAIK dan BERPATUTAN!


Pakej ini sesuai untuk Sambutan Majlis Harijadi, Majlis Persendirian, Majlis Sekolah, Hari Sukan, Majlis Makan Malam, Majlis Perlancaran, Sambutan Ulang Tahun, Majlis Kanak-Kanak, Majlis Perkahwinan dan Sebarang Majlis Pusat Membeli Belah. Tiada kos tambahan pengangkutan dikenakan.

Perkhidmatan Tambahan 

Magic Crew Clown

Kami juga menyediakan Perkhidmatan Tambahan untuk anda yang mencari sesuatu yang lebih untuk majlis anda. Anda boleh memilih Perkhidmatan Tambahan berserta dengan pakej pilihan anda. Perkhidmatan Tambahan ini tidak wajib dan terpulang kepada anda untuk memilihnya.


    Sila tempah sekurang-kurangnya 2 minggu sebelum majlis anda bermula. Sebarang pembatalan hendaklah dibuat 1 minggu sebelum tarikh majlis. Bayaran balik tidak akan dikeluarkan jika pembatalan dibuat kurang daripada 1 minggu daripada tarikh majlis. Pengesahan hanya dibuat selepas deposit telah dibayar. Hubungi kami Magic Crew Clown di 013 227 3384!


    Testimonial






    ***********************************************************************************************************************



    Gambar Terbaru Kami dari Instagram 2017  


    Sketsa Badut !



    Mr Bubble membawa burung merpati kesayangannya bersama!









    Mr Bubble memperlihatkan bakat terpendamnya dalam sand-art!













    Miss Kitty & Siti mempersembahkan silap mata!











    Persembahan silap mata untuk orang ramai!











    Miss Kitty dan Siti menghangatkan suasana!














    Magical Clown menceriakan hati kanak-kanak!














    Permainan yang menarik membuatkan kanak-kanak riang.











    Apabila kanak-kanak bergembira, kami pun bergembira!













    Untuk semua jenis acara!







    Kami tidak sabar untuk menceriakan majlis anda! Untuk maklumat lanjut dan sebutharga segera, sila hubungi Magic Crew Clown di  013 227 3384. Hubungi kami sekarang!
    ***********************************************************************************************************************
    Kenali kami!
    Facebook Page: Magic Crew Clown Facebook Page
    Twitter Page: Magic Crew Twitter Page
    Youtube: Magic Crew Youtube Channel
     
    Google +: Magic Crew Clown Google Plus
    Instagram: Magic Crew Clown Instagram